2012. szeptember 25., kedd

Induljon a banzáj

Pontosabban 2 napja már elindult, de az is lehet, hogy 3 :) Egész hétvégém ágybanfekvős volt valami idióta nátha, megfázás miatt. Étvágyam sem volt, csak a kukoricapelyhet és a gyümölcsösmüzlit kívántam, de azt tonnaszámra. Természetesen tejjel. Kenyeret azt sem tudom mikor ettem utoljára és ez nagyon jó jel :)
A Lidl-ben kapható wasa szerű extrudált "kenyeret" és abonettet eszem felváltva, hogy meg ne unjam.


És akkor jöjjenek a számok. Táblázatba szerkesztettem összehasonlításképpen a múltkori Nonó-féle verseny  első napját, utolsó napját, valamint a mostani verseny első napját.

Íme:



Természetesen, mint ahogy lenni szokott, a centimet sehol sem találtam. Költözés közbe eltűnhetett valahol. Aztán ezt a vicces, ám de hatékony megoldást találtam habtestem körfogatának lemérésére:


Sajnos 1-2 cm -/+ ban előfordulhat, így valójában nem is olyan hatékony, de ha már testrészenként -15 cm fogyást letudok, kit fog érdekelni az a nyamvadt 1-2 cm :))))

A kezdősúlyom:





1 megjegyzés: