2012. május 30., szerda

50.nap és 5 km futás

Ma jubilálok, elérkezett az 50. napom :)

Méricskélést nem végeztem, majd vasárnap.

Most érkeztünk meg a futásból, tele vagyok boldogsághormonnal. Kipróbáltuk a másfél km-re lévő sportpályát, ami csodaszép és egy lélek sem volt ott :)

Úgy-e, hogy gyönyörű?



Mai penzum: 4x: 7 perc futás, 2 perc séta
Abszolválva :)
Statisztika: 5,09 km, 36p, átlagsebesség: 8,45 (11 kör, 1 kör 430 m)

Azért nagy az öröm és veregetem folyamatosan vállon magamat, mert ezek szerint meglesz az 5 km futásom 30-35 perc körül, mert ugyebár a maiban volt laza 8 perc séta (kb. 4-5km óránként). De majd kiderült...


Ami a salakpályát illeti, hát ég és föld a betonhoz képest. Meg a pálya is nagyon gondozott.
Visszatérő vendég leszek itt. Az igaz, hogy 2,8 km gyaloglásra van tőlünk (oda-vissza), de az bemelegítésnek meg levezetésnek ideális.  Jól is esett.



Ez egy semmitmondó képnek tűnik, de így róttam a 11 kört :) (a Komáromi út közel sem ott van, ej ez a google maps)

Azt mondja a cardio trainer, hogy ma elégettem a sétával, a futásokkal együtt 593 kcal-t.
Jó is lenne, mert ma a pasim kenyeret sütött és elszaladt velem a ló. Ezer éve nem ettem kenyeret, pláné frissen sültet ami még ropogós is, úgyhogy kefirrel bemajszoltam nemistudommennyit :) 50 naponta csak szabad :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése