2012. szeptember 13., csütörtök

Reloaded,

azaz újratöltve. Több szempontból is :)
Az idei évünk teljes energiakészletét lekötötte a házvásárlás, főleg az év második felétől.
A Nono-féle versenyt 75.5 kg-al fejeztem be július közepén, ami 3 hónap alatt -5.5 kg-t jelentett. Sajnos júniusban, amikor éppen belejöttem a futásba (akkor már 4 és fél hete futottam rendszeresen) sérülés ért. Azóta sem százas sajnos a bokám, esztétikailag sem, egy kis duzzadás van azóta is. No, sebaj, 1-2 hét és megint futni szeretnék.

Augusztus 8-án költöztünk be az új házunkba, előtte természetesen több héten át pakoltunk, szóval a táplálkozás, azaz az egészséges táplálkozás nem volt az erősségem. Beköltözésünkkor szembesültünk a ténnyel, hogy bizony a ház sokkal súlyosabb állapotban van, mint gondoltunk. Úgyhogy 3 hét szabi és reggeltől estig falkaparás, glettelés, vakolás... szóval igazi kőműves munka ezerrel. Én, a pasim és apum. Szerintem napi 2000 kalóriát tutti elégettem. És a fizikai munka elengedhetetlen része a kiadós étel, ha nincs energia, a munka sem megy, ahogy kell. Leves, második... kenyérrel. És láss csodát, 1 dekát sem híztam 3 hét alatt. De aztán vissza kellett menni dolgozni, azaz az irodában ücsörögni és feneket növeszteni napi 9-10 órában... a gyomrom addigra természetesen kitágult és kenyérfüggőségem is megmaradt.

És akkor a lényeg úgy-e, a súlyom. Néha néha felpattantam kíváncsiságból, meg attól való félelmemtől, hogy nehogy megint 80 kg legyek, de szerencsére 76-77 és néha 78 kg-t mutatott.
Holnap reggel felállok és az a szám lesz a hivatalos is.

Jelentkezem az őszi Nono versenyre, decemberre 71 kg szeretnék lenni. Most néztem egy 2011. februárjában készült fotót rólam, ahol 71 kg voltam és tetszett. Meg akkor jól is éreztem magam a bőrömben. Jóléreznimagamabőrömben azt jelenti, hogy behúzom a hasam és tényleg nem látszik, hogy lenne pocakom. Természetesen a 65 kg a cél... :)



3 megjegyzés:

  1. kitartast a fogyihoz, en is csak most razodok vissza a nyar ota, mert biza habzsi volt ezerrel, nekem is volt egy talpserulesem kihasadt a futonapon es elfertozodott egy honapig meg menni is alig tudtam, a jo komuves munka aranyat er, regen mikor ujjitottuk a blokkot en is segitkeztem a ferjemnek- falkaparas, csiszolas, stb- jo zsiregeto munka

    VálaszTörlés
  2. igen szerencsere, augusztusban jartam is futni, de most szuneteltetem, mert babaprojekt folyik, eddig sajna semmi eredmennyel, gratula a sulytartashoz, a gyaloglas is tenyleg jo, foleg ha rendszeres

    VálaszTörlés