2012. április 16., hétfő

6.

Tegnap este nekikészülődtem a kapros túrókrém elkészítésének, kimértem a joghurtot, összekevertem a túróval, fűszereztem, elkezdtem összedolgozni, amikor látva, hogy olyan fura állaga van, megkóstoltam. Brrrrrr, romlott volt. A túrót ápr. 12-én vásároltam, a zacsin a lejárati idő: ápr. 11. Köszönöm kedves Auchan!
Oda az eltervezett reggelim.


Folyadék:
- 0,5 l csalántea
- 0,5 l kasvirág-zöld tea
- 1,5 l víz

Mozgás: 11 perc taposás



Kapros-medvehagymás túrókrém

Hozzávalók:
- 250 g túró
- 100 g joghurt
- kapor
- medvehagyma (kihagyható)
- só, bors


A túrót és a joghurtot kézi mixerrel pépesítettem, majd hozzáadtam a fűszereket és a kaport. Összekevertem, majd hűtőbe tettem, hogy érjenek jól össze az ízek. Igény szerint, más zöld fűszereket is lehet bele tenni.
Nekem egyik nagy "kenhető" kedvencem és a boltban vásárolt kész kenhető krémekkel ellentétben, itt tudom, hogy mi van benne :)

100 g - 114 kcal, 13,2 fehérje, 5,3 zsír, 3,9 kcal


Vacsora






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése