2012. szeptember 30., vasárnap

Mérlegelés

A hét közepétől már 75-össel kezdődött a súlyom, örültem is, mint majom a farkának. Minden reggel ráállok, biztos ami biztos :)
Tegnap 75.2 kg-t mutatott, még nagyobb volt az öröm.
Ma reggel, a hivatalos mérlegelés napján is ráálltam és amikor megpillantottam a számot, majdnem leszédültem a mérlegről... 77 kg. Körbejártam a szobát a mérleggel (közben voltam WC-n is), a szoba minden pontján ráálltam, de mindenütt 77 kg-t mutatott. A hisztisnapokig még legalább egy hetem van, szóval fogalmam sincs mi lehet az oka ennek a hirtelen súlygyarapodásnak. Eléggé elrontotta a kedvemet...



2 megjegyzés:

  1. en sem merek raallni, mert leszedulnek rola, ne keseredj el erosen

    VálaszTörlés
  2. Ma reggel megérkezett a válasz arra, hogy miért ez a hirtelen súlygyarapodás. De olyan falási rohamok törnek rám 2 napja, hogy az valami förtelem. Nemcsak a női napok, hanem az eső, az ősz, a 'mégcsakkeddvan' is mind-mind arra késztetnek, hogy nassoljak...

    VálaszTörlés