2012. április 13., péntek

3.

R: kávé tejjel (35 kcal), 2 pufi rizs (70 kcal), 500 g kaukázusi kefir (285 kcal) - 390 kcal

T: 1 körte (kb. 70 kcal) - 70 kcal

E: sonkás-brokkolis-hagymás-fokhagymás-újhagymás frittata* (a fotón az én frittatam látható), 1 csemegeuborka - kb. 450 kcal, kávé

U: 3 pufi búza (110 kcal), 70 g juhtúró (178 kcal), kaliforniai paprika (40 kcal), 2 szelet sonka (63 kcal) - 391 kcal


V: marhahús pogácsa (68 g - kb. 200 kcal), kaliforniai paprika, uborka - 250 kcal (Így jár az ember lánya, ha a pasija úgy dönt péntek este, hogy hamburgert készít. De legalább a sütőben frissen sült bucit nem kóstoltam meg.)

Összesen: 1551 kcal



Folyadék:
-0,5 l kasvirág-zöld tea
-0,5 l csalántea
- 1 l víz
- 1 l tea
- 2 dl mályvatea (2 napja székrekedésem van :()
- 1 dl Ferenc József gyógyvíz

Holnap májtisztító kúrát végzek. Egy kicsit félek, bevallom. De annyi jót hallottam már róla és olyan régóta készülök... A kúra leírása itt olvasható: http://www.b17hu.info/meregtelen.html

Cigi:
- 9-ig: 3
- 12-ig: 2
- 15-ig: 3
- 18-ig: 4
- 21-ig: sok

Mozgás:
- 30 hasprés (tudom, tudom - ez szinte semmi..., remélem lesz ez még több is...)
- nagy bevásárlás :D

Frittata recept, ahogy én készítettem: hagymát, sonkát, fokhagymát, újhagymát, brokkolit pároltam (de lehet bármit, ami otthon van), egy külön tálban előkészítettem a tojást tejjel (mintha rántottát készítenél), majd egy jénait kivajaztam, beleöntöttem a párolt cuccot, rá a habosra vert tojást, tetejére sajtot és irány a sütő). Kb. 20-30 perc sütés után kész.

* fogalmam sincs, mennyi lehet a frittata kalóriaértéke... de gondolom, 450-be belefér

3 megjegyzés:

  1. Hmmmm de jó lett a frittatád :) Ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Judit, neked köszönhetem az ötletet! :)

    VálaszTörlés
  3. Sejtettem :) A kalóriát könnyen kiszámolhatod... :) az összes tojást, az összes sajtot, az összes zöldséget mindent összeadsz, és ha mondjuk a negyedét eszed meg, akkor elosztod néggyel. Tegnap én nagy adagot készítettem 12! tojásból, maradt bőven a mai napra is. :)

    VálaszTörlés