2012. április 17., kedd

7.

Egy tasak NeoCitranban 20g cukor van. Ki vagyok akadva! Tegnap este 11-kor megittam egyet, ha tudtam volna a cukorról, hagyom a fenébe. Igaz, hogy volt egy kis ch deficitem a tegnapi napra, pont 24g ch hiányzott a 150g ch bevitelemhez, de akkor is felháborító... Inkább akkor nasiztam volna valami értelmeset, mint cukrozott paracetamolt igyak!



Még mindig nagyon kevés a fehérjém...

Holnap reggel mérlegelés, 1 hete kezdtem el a matekozást (kalória és egyéb dolgok számolgatása).

2 megjegyzés:

  1. Pedig én is azt iszom mindig, ha megfázom, vagy érzek valami furcsát, nagyon jól reagálok rá, már gyerekkorom óta!(mármint a hatóanyagra) A neocitránt csak este iszom, mert van benne egy kis nyugtató vagy altató!
    Ebbe pont miért nem tudnak édesítőt rakni, mikor minden másba belerakják?:(

    VálaszTörlés
  2. Ez az. Én tényleg azt hittem, hogy édesítő van benne. Csak reggel néztem meg jobban az összetételt. Napi 3 tasak a limit, az már 60g cukor! Egy cukorbeteg mit csináljon? Nem értem. Az aszpartamok korában... ehhh

    VálaszTörlés