2012. május 15., kedd

35.

Lusta dög vagyok, ami a blogírást illeti. Ez van.

De nem rinyálok.
Tegnap megjött az a bizonyos, úgyhogy semmilyen mozgást nem végeztem, csak a legszükségesebbeket. Megtaláltam a tökéletes gyógyszert a menstruációs görcsök ellen: Cataflam.

Ma van a 6 hetes edzéstervemből a 4. edzés, ahogy a mellékelt fotón is látszik (a zöld rubrikák már letudva).


Voltunk vasárnap futni a pasimmal, túléltem. Bevallom, semmi kedvem nem volt, a hátam közepére kívántam az egészet, de aztán megembereltem magamat és lefutottuk/sétáltuk a 20 percet. Nem bántam meg, utána nagyon jól esett, hogy megcsináltam. Ma egyedül indulok neki, már előre izgulok, feladom-e. Hát remélem nem.

Update: megvolt a futás :) 5x2 perc futás, 2 perc séta - 2,5 km



Voltak másodpercek, amikor majdnem feladtam. De szerencsére összekapartam magamat. Tényleg kíváncsi vagyok a végeredményre... Június 17-én elméletileg lefutom a Sziget kört :)


Tegnap reggel, miután megjött, kíváncsiságból ráálltam a mérlegre. 1,6 kg-al mutatott többet, mint szombat reggel. Hát nagyon remélem ez csak a visszatartott víz.

A diétát tartom, de lusta disznó vagyok ismételten és nem használom a kalóriaszámláló programot, így míg az elfogyasztott kcal-t kb fejben kiszámolom, addig a ch-ról halvány lila gőzöm sincs.
Pénteken ráállok a mérlegre, ha addig nem mutat 77 kg-t, büntetésként vissza kell térnem a kcal/ch számláló programhoz.

Reggeli: 2 abonett, 2 szelet sonka, kígyóuborka, 1 kivi
Tízórai: 1 alma
Ebéd: spenótfőzelék, 2 abonett
Uzsonna: 250 g 0,1% joghurt (115 kcal/14,4g ch), 5 kk zabpehely
Uzsonna2: 2 dl szamóca turmix
Vacsora: muffin formában sült réteslapos sajttal megspékelt valami (a pasim sütötte tegnap este, isteniiii íze van), 2 abonett, cottage cheese, egy kis darab dán fehér krémsajt, kígyóuborka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése